monday

2008-03-17, 14:33:00 / Kategori: Allmänt
Halåhalå

idag vart jag inte i skolan, har inte sovit bra inatt alls, vaknade och nyste och hade ont i halsen så då sket ja fanimej i skolan ! så jobbigt å börja kl 7 å vara hela dan när man inte sovit alls..aja det känns bättre nu iallafall och  imorgon ska jag till skolan.

Har ju tänkt bättra min närvaro så nu måste jag också göra det.

Det enda jag gjort idag är väl vaknat ..typ vid halv 10? tror jag det var..Jani väckte mig , sen käkade jag frukost & sedan tog ja å sminkade mig lite granna..sen hade jag tid till frissan.Hon tunnade jätte mycket av mitt hår, det känns som att jag är flintskallig nästan haha ;p

Har annars jätte tjockt hår. Nåja Jani tyckte min frilla blev snygg, och fråga inte mig för jag vettefan om jag diggar det eller inte ;D haha..Nåja , det var iallafall dags å klippa topparna som var sååååå slitna..

Ja nog snack om det, vad mer ska jag göra idag ? iallfall vänta tills jani kommer hit igen, han for en sväng till Sepa och träffa sepa å pässi. Kanske ska gå och umgås med släktingarna i köket om jag orkar..haha.

Nämen tror jag ska plocka undan lite skräp och glas och sådant i mitt rum , så det ser lite städat ut ;p

jag längtar jätte mycket till Gta kommer ut :) har förbokat det på internet, det ska komma snart, i April nångång..
inte för att jag är lika mycket intresserad av tvspel nåmer som förut, men ibland kan det ju vara kul :)

aja det får vara allt för nu, Hejdå!

Jani <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?