no me dejes solo

2008-03-24, 17:17:00 / Kategori: Allmänt
Tjabbaaa ;p

Idag har jag vaknat vid 10 tiden och sen käkade jag å jani frukost, sen gick vi på promenad med robban på isen..fast orkade inte länge, för det var svinigt kallt, eller det skulle inte varit så kallt om det inte blåst så mycket =/ jävla skit väder..Nåja det blir varmare snart ! som tur är och då kan man börja motionera å sånt också :)

sitter nu hos min jani och tittar på The hills. ;)

får se också vad man ska hitta på i veckan :) imorgon är det iallafall salsa och sen ska jag också umgås med madde =)  och frida också någon dag och gina å dom här flicksen ;p .


Aja har inget mer att skriva för tillfället .. Ciao

Jani, jag älskar dig jätte mycket :) <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?