bakisdag.

2008-05-31, 21:59:29 / Kategori: Allmänt
Gokväll! har inte orkat skriva blogg idag ;P , sov ganska länge..eller ja till halv ett, kom ju hem vid fyra så var så jäkla trött och bakis.

Hade kul igår! men idag blev jag irriterad över brandsläckar saken, fick städa allt och halå jag fyller år? Men aja han kommer aldrig mer få komma till Kimmo.

Sen har jag umgåtts med Heli en swing också ;D ..Johanna & Jens & Soffi&Benjamin var ju å hälsade på idag, så söta ungar !!! dom sötaste som finns.

Yep, fick ju jätte fina saker igår av mina vänner !! vad söta dom är =) TACK ALLA !!!

ska visa bild på det här någon dag. Söta korgar fulla med godsaker & champagne glas + en vin flarra fick jag också ;) Chardonney.

och idag fick jag också en vin flaska av mina kusiner & mostrar TACK SÅ MKT! =)

ja sen har jag fått massa pengar också, jätte bra att ha så tack så mkt! ..sedan har jag fått Parfym Christina aguilera! owhyeah (;

Tänkte ju dra till krogen idag, men fan har ingen lust att kröka..ville bara mysa med bejbi och käka allt gött jag har fått av mina söta nära & kära ;) haha..

JAAH men snart ska vi kolla på en film som heter "the notebook", Pernilla sa att den var bra..så måste väl kolla på den, fast när jag läste på imdb så lät den ruuuuskig tråkig.Men ja den kan ju vara bra ;P ..

Yesh , har inget mer attt ttiiiilllääggga men ska lägga bilder från igår hit till bloggen.

Pusstjaos ;P

Janjih <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?