monday =>

2008-05-12, 14:58:31 / Kategori: Allmänt
Irriterande fast man har sovmorgon så kan man inte sova länge =/ har haft i typ två veckor att jag drömmer mardrömmar varje natt och vaknar typ vid 7-8 på morgonen , sen har jag svårt att somna om ;s fast det går ju sen men då blire för sent och då sover man hela dagen osvosv ;P

Yesh fast i morse var det Henna som ringde och väckte mig vid 8 tiden  ;D

aja men iaf , steg upp vid halv 10..väckte Jani & käkade frukost sen..sen var jag och övningskörde, det gick bra nu faktiskt..körde till Kukkola & sedan någon skogsväg sen körde jag i stan också. Justja måste ringa Gunnar, ringer nog honom imorgon. Sedan vart jag på en promme med robban och nu kom Perra & Kimmo ska snacka med dom nu ;P

TJAAOOOO


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?