om 1 vecka prick

2008-05-25, 00:27:46 / Kategori: Allmänt
så är jag 18 ;) vill ha köööööörkooooooooooooooooort!!!!!!!!!!!!!! nåja får väl det FÖRHOPPNINGSVIS någon dag..

ska ju första gången köra med Gunnar next week.

Igår vart jag och drack..som vanligt..men vad annars gör man i haparanda? ..öh ingenting..super och super och bråkar typ..it really sucks.

Hadejag kul igår då, nå nja det vart kul när vi var hemma hos mig och så, och ett litet tag hade jag väl kul när vi vart på tjärhovet åså men det blir alltid nå jävla bråk så fatta less jag är på det här skitstället.

funderar på att åka utomlands nästa vecka på Söndag när jag fyller år..för jag tänkte ju fira fredag-lördag om jag har lust att dricka ens ;s har blivit så less bara.

tänkte kanske man skulle dra till Ibiza eller Dominikanska republiken lr någon liknande..men kanske ändå spanien eller nå sånt här billigare och kortare tripp..orkar nog inte sitta över 10 timmar på planet..

men skulle va härligt att komma långt härifrån.

Jaja! nu ska jag gå och gosa med min söta Älskling ;)

Jag tror icke det finns en sån bra kille som han är, i hela denna värld..seriöst! nästan alla killar är skit och sviker en och inte bryr sig om en..är otrogen osv! ...
But he`s PERFECT :D ..och det är jag glad för..Love you bejb <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?