onsdag.

2008-05-28, 11:42:21 / Kategori: Allmänt
kom inte på nå annat som rubrik :D ..Men onsdag får väl stå eftersom detär onsdag idag så.

Har vaknat vid halv 11 tiden ..är faktiskt fortfarande trött ..har ingen aning om varför la ju mig vid 12-01 igår , men man har ju sina trötta dagar ;p

Känner mig rätt sliten idag usch! ..men jag tänkte promenera med Jani till stan från mlund (bra promenad) och göra hål i öronen på jala..man kan ju göra själv, men tänkte att lika när man får smycke med osv för har inte så många hemma.

Nu ska jag vara utan godis till fredag..haha OOH vad länge..nämen det är ju för att jag fyller år, eller jag fyller ju på söndag, men firar fredag och lördag.

Men jag vet fan inte vad man ska göra? , jag ska snacka med mor idag om dom kan dra till nån stuga eller något så man får vara i fred med sina vänner. Annars kan man bara käka & fika hos mig och sen kolla film, men många vill säkert kröka istället.

På lördag ska jag med Jani och käka kinamat, är sugen på det! :P ..och senare kanske krogen..

Juste på fredag ska jag övningsköra också..första gången med Gunnar då,fan det kommer ta länge innan jag har körkort =/ , men skit samma, bara jag får det nångång så är jag nöjd! iallafall innan vinternet ! =) ..

Har ju kört i stan och så med farsan men hoho har ännu inte lärt mig backa så som man ska.., ska nog boka teori provet snart som möjligt och göra bort det också.

Aa justja, morsan & Jorma kom ju från Bulgarien igår..morsan hade köpt 2 klänningar och 2 par sandaler..såklart ena klänningen och ett av paren sandaler var ju till Pernilla..trodde inte att morsan kunde !! men klänningen var skit fiiiin , den var svart och hade spets där nere och sen vitt prickigt..gulligt ;p

Ska visa bild sen men är inte hemma nu och vet inte om jag far hem alls idag..men annars ser ni väl den imorn på bild här :D

Pussbye

Beeejjjjb <3333






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?