snartsnart

2008-05-15, 20:58:42 / Kategori: Allmänt
är det dags att uppträda..men när får ni inte veta av mig..kom inte och kolla! ;P

Ah vad härligt att laptopen äntligen kommer imorn..haaha fan vad nördig jag låter , det är bara en dator..men känns så skönt att bli av med den här skräphögen =)) och få en sån najsig liten söt sak ;P

Yeshyesh, idag har jag sovit ganska länge..typ till halv 11 :) Härligt! sen kom farsan & hämta mig och honey och vi for till co persson jani köpte ett örhänge då..sen hem till mig och spela gta ;P sen vart jag också en sväng med fritzo och promenera! =)
och sen körde mika och jani mig och madde till dansen ;>


Yepyep..nu ska jag färga håret på Pernilla och vänta på min sötnos..saknar han så jävla mycket..så det är sjukt, man kan inte vara länge utan honom så blir man galen! japp det är väl så när man är kär ;)
nu färga håret på perra, TJao!




Älskar dig Jani för alltid!!!! <333
frida

vaafan, ja ser ju helt skadad ut på båda bilderna :| du kunde inte hittat bättre bilder?:D



2008-05-15, 21:27:21



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?