vad tycker ni?

2008-05-16, 16:24:54 / Kategori: Allmänt

Har bokat tid till att klippa snelugg, tror ni jag skulle passa? ..

image150


  
Haha nice ;P ..

Nåja ikväll ska jag ta och dricka lite öl med Madeleine,Mika och min pojkväN! dom ska kolla hockey och tydligen vi med, men det blir väl att jag och madde snackar skit istället ;)

fast det är ju tråkigt att bara sitta inne, så vill ut och träffa folk också , hoppas man träffar på Frida ikv! och Henna och dom skulle va hos Kimmo med Perra så dom kan man ju också träffa ;)

men vad t ycker ni? ska jag våga klippa snelugg? jag tror jag ska, man måste ju testa! :D

Anonym

nå jaa :) det är sniggt med snedlugg, ska också klippa det, he hu ;>



2008-05-17, 11:44:53 URL: http://ettstyckejag.blogg.se

Ansa

okej :) jo det är faktiskt skit snyggt.



2008-05-17, 12:59:34



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?