frågor!

2008-11-13, 11:51:10 / Kategori: Allmänt
Hittade på Annas blogg lite frågor så snodde dom och tänkte göra eftersom jag inte har nå speciellt för mig nu så :)

1. Tre namn jag lyssnar till:
Ansa, Ann-Sofie,Bejbi,haha ja det finns många om man räknar med vad jani kallar mig för.
2. Någonting jag tycker om med mig själv:¨
átt många kan lita på mig, sen tror jag väl min rumpa är ok! den är inte för platt eller för stor haha.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

utseendet så är det rätt mycket(dåligt självförtroende) & sen hatar jag att jag har astma och allergi.

4. Detta är jag rädd för:

hmm..det måste väl bara kryp och ormar och det skitet..kommer inte på nå annat iaf.
5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Min hund,älskling,vänner..+ bra hunör
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
absolut inte hoppa fallskärm!(SÅHÖJDRÄDD) & sen vara utan min bejbi en endaste natt, det går bara inte..:(

7. Detta tycker jag om att göra:
Dansa<3,umgåsmedvännerna<3umgåsmedälskling<3träna<3resa!!<3 thats what i like to do.

8. Detta vill jag göra just nu:
bli glad..

9. Bästa känslan:
Den bästa känslan är när dagen blir såå bra att man bara feel good det är en bra känsla,en helt problemfri dag helt enkelt.

10. Värsta känslan:
att må dåligt.vara ledsen m.m
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har:
snäll,omtänksam,bry sig om sin tjej,social,trevlig,positiv.kommer ej på nåmer, men det där är väl bra egenskaper tkr jag:)

12. Är jag kär just nu?

Ja det är jag.

13. Jag vill gifta mig?
Jag vet faktiskt inte haha, vi får se!

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
gå ut skolan,flytta till spanien & lära mig spanska,öppna eget och tjäna bra med pengar,resa jätte jätte mycket,ha barn (max 2),och ha ett jävligt bra liv!! , och en sak skulle inte skada, att bli miljonär, biljardär haha ;)

15. Min käraste ägodel:
Hm,datorn och mobilen!! , man kan inte leva utan sådana saker. :D

16. Något jag vill ha i present:
massor med pengar så jag kan köpa dom sakerna jag vill ha, kläder och så.Sen vill jag ha en bra digital camera :)

17. Detta har jag på mig just nu:
rosa mjukisbyxor och ett rosa linne,vita sockar och underkläder då.

18. Favoritkläder:
strumpbyxoroch någon tunika typ.+ mjukis kläder det är soft!

19. Favoritdjur:

Hund och katt & kaniner är jätte gulliga ;)

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Rnb,reggaeton.

21. Favoritlåt just nu:
DARiN FT. KAT DELUNA - BREATHiNG YOUR LOVE,daddy yankee-no me dejes solo,eddy love-ya tu no vales la pena. 

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
roligaste hm,finns väl inge roligt det roligaste är väl praktik ;D

23. Stjärntecken:
tvilling.

24. En bok jag älskar:
läser inte böcker, men måste väl säga pojken som kallades det, läste dom förut.

25. En film jag älskar:

the notebook hade anna skrivit så skriver den också för den var bra och sen taken! ;>

26. Tv-program jag gillar:
Desperate, prisonbreak,2 and a half men,top model.

27. Favoritdoft:
Janis egen lukt. :)

28. Detta äter jag gärna:
chinese,choklad.

29. Dricker helst:
fanta,jaffa,loka,ramlösa,bobsaft!

30. Favoritgodis:
Choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester:
miami beach + fler ställen i america,maldiverna,spanien,sydamerika!! brazil,dominikanska republiken osv :)

32. Färg på mina ögon:
blue.

33. Min längd:
163.

34. Jag tror på:
Gud.

35. Jag spelar:
 ps3 ibland.

36. Person jag beundrar:
Natacha peyre. Hon har så kul liv : )

37. Så här bor jag:
hus.

38. Antal döda krukväxter i hemmet?

Inga, morsan sköter dom som sina barn.
39. Det här tänder mig:
fråga jani.

40. Det här gör mig avtänd:
massa saker.

41. Favoritfärg:
rosa,rött,blått,vitt,svart,blått,orange,turkos det är fina färger :)

42. Favoritcitat:
hm Anna hade redan skrivit den men typ att lev din dag som om den vore den sista i ditt liv.
43. En hemlighet jag vet:
många men dom säger jag ju icke.
44. Bästa present jag fått:
Jag vet inte riktigt,Min hund måste det nog vara!!! :) <3

45. Senast köpta skiva:
haha ojjdå, det var ju länge länge sen! kommer ej ihåg!

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
läpparna,röven kan man väl säga..kommer ej på nåmer.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

att jag är fet och sen massa annat.
48. Udda förmåga/egenskap:
Jag ser alltid om nån människa mår dåligt eller döljer något :)

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
då skulle jag vela vara en fågel och kunna flyga överallt,eller en panter! :)
50. Vad lyssnar du på just nu?
reggaeton , fyfan vad bra!!!!!!!!!!!!!! ;) ;) ;) love it

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Jag har vaknat, ätit marabou..förtjänar det för är deppig just nu annars har jag planerat att minska med det men ja.vad jag ska göra idag är träna,sola och sen fara till jani.

52. Var är dina föräldrar födda?
Morsan kommer från pärjänsuo som ligger nära Oulu i Finland,och farsan är född i Armasvaara vid Övertorneå.

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
vafan var det? typ ett program som är som paintshop.

54. Vilken är din favoritrestaurang?
en tapas restaurang i Puerto rico! har aldrig ätit så god mat i hela mitt liv som jag åt där.

55. När badade du i en pool senast?
Hm, förra året i Gran canaria.
56. Har du varit med i någon skolpjäs?
näe.
57. Hur många barn vill du ha?
Två max känns så just nu iaf.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Det måste nästan vara punk.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
jo.
60. Vad har du för TV-kanaler?
Dom flesta.
61. Har du åkt moped någon gång?
haha joh,och kört också,äger ju en så.
62. Har du busringt någon gång?
jodå..några år sen men ja ;P
63. Har du fått felparkeringsböter?
näe.
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump?
Aldrig.
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Gran canaria.
66. Har du en egen trädgård?
japp.
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
simpsons,family guy.
68. Kan du alla orden i nationalsången?
haha nä.
69. Badkar eller duschkabin?
Båda
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
taken
71. Favoritpizza?
räkor,tonfisk & kebabsås pizza.
72. Chips eller popcorn?
Olika beror ju på vad jag är sugen på osv.
73. Vilken färg på läppstift använder du?
brukar inte ha det.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
ööh nä, brukar man göra det också..
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nej det har jag inte.
76. Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin,men helst ingen juice överhuvudtaget.
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
perra,kimmo,jani..jag åt Friterad kyckling med ris o sötsursås.
78. Favoritchoklad?
belgisk choklad, sån där lite "finare" ;)
79. När röstade du senast?
har aldrig röstat...fyllde 18 denna sommar så.
80. När åt du en hemodlad tomat sist?
vetej.
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Nej det har jag inte.
82. Är du bra på matlagning?
jodå,hyffsat.
83. Klarar du att tanka själv?
jao
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen (Typ TVshop) som går på reklamtevekanalen?
Nej,har många gånger börjat tro på smörjan dom säger där men sen tänker jag alltid att juste tv shop finns just för att det är saker som ingen köper!! .
85. Pepsi eller Coca Cola?
tycker inte om cola eller pepsi, kan väl nångång dricka deft men inte ofta och om jag ska välja så blir det väl cola.
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
nej, bara kockkkläder och servitris.
87. Vad var det senaste du handlade?
underkläder.
88. Har du kräkts offentligt?
Ja tyvärr.
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Kärleken har jag redan, så pengarna tack!
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Det kan säkert hända.
91. Har du ringt något betalnummer?
japp..
92. Kan man vara vän med sitt ex?
beror väl helt på hur han är och vad som gjorde att det tog slut..men jag skulle kunna vara vän med exet.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Det var väl Johanna när hon födde benjamin :)
94. Hade du mycket hår som liten bebis?
när jag föddes hade jag en endaste lock på skallen, haha.
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Det kommer bara "du har kommit till röstbrevlåda"
96. Vad har du i din väska?
P-piller,skolgrejjer,deodorant,parfym,ibland smink också, mobil, nycklar´..det kan finnas mkt dära!
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
mysa..eller gosa som jag säger hi´hi; D
98. Vad har du att vara tacksam för?
ja du, det är väl familjen,vänner,och pojkvännen.
99. Var hittade du den här listan?
http://aaaannaa.blogg.se/
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Frida,Lilli,Emmelie,Marie och alla andra som har lust!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?