Godmorgon folket ;D

2008-11-22, 10:15:39 / Kategori: Allmänt
Igår var det en jävligt rolig Fredag ;) Jag for till Jani vid 2 tiden och vi beställe pizza, tittade på topmodel(som jani hatar) osvosv..

Sen for jag och Madde till stan,vi promenerade först till jala och jag köpte en present till min bejbi! :) Jag kan redan avslöja vad det är för jag gav honom den igår :) Jean paul Gaultier, det var både deodoranten och parfymen i en sån där låda (musicbox) spela musik hihi ..Han blev iaf jätte glad ;)



nu har han redan fått två presenter i förväg, ska ge den tredje ikväll :) sen får det räcka, han får vänta till julen då jag har en present han aldrig kan komma på att jag köpt ;) som är skit bra! :D

Aja, efter Jala så gick vi till gymmet då var klockan 18.30, vi gymmade, chillade nån enstaka minut och fortsatte träningen och snackade massa skit, sen tog vi en liten rökpaus..rökte bara 2 ggr också, sen gymmade vi till 21.30, alltså ca 4 timmar,
fan vad duktiga vi är ;) haha men vi gjorde det pågrundav att hennes morsa sluta först då och vi behövde ju skjuts så  =) Det var rätt kul för vi var ensamma i slutet så vi hade rätt högt musik och spelade bra musik ( ingen heavymetal ) som annars brukar spelas, tycker inte det är direkt nån bra träningsmusik..man ska typ ha bodywork på :D

Har käkat smörgåstårta till frukost också, jätte gott =) , ska ju hem på ett tag och duscha och sminka mig och fixa håret, sen kommer Pernillas kompisar och käka tårta osv, så måste äta tårta hemma också..det blir dubbelt firande ..hoho.

Nästa vecka blir det skärpning med det här gottigott ätandet ;D ..ska träna istället och käka nyttigare =)

Nåja kan först skriva imorn grattis Pernilla eftersom det är då hon fyller & Bejbi först på Måndag ;)


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?