Gokväll!

2008-11-15, 20:16:14 / Kategori: Allmänt

Igår var jag,Madde,Frida & Natta och drack!  vi började hemma hos Madde i Seskarö..det var trevligt :)

Sen åkte vi till stan vid ca 11 eller halv 12 tiden tror jag, tur att det inte va kö utanför umppis hihi,kanske en halvtimme efter vi gått in så rusade det in massa folk så vi gick ju in en bra tid.

Blev bjuden på drinkar också så det var ju tur för mina egna pengar hade tagit slut :( ..

Jag tog inte så många bilder igår, kanske 3-4 lägger in dom imorn. :)

Efter umppis for vi till Sepa och hade en liten efterfest, sen promenerade jag o Jani hem på morgonen till mig och vi var framme vid halv 9 ,därför har jag inte orkat skriva heller idag! har varit så trött ..och sovit och vilat :) skönt att man inte hade bakis iaf ;P ...Undra om Naatta har? :D det verkade som hon hade kul iaf ;) hihi..

TJAO!

 I Love you honey <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?