Gokväll :)

2008-11-30, 20:16:09 / Kategori: Allmänt
Gokväll kom just hem, har varit i torneå först var jag ensam med syrran där och leta lite kläder och när vi var på gina trico och provade så höll dom just på att stänga..för det är ju söndag så då stänger dom ju tidigare så hann inte hitta nå mkt, men köpte en helt vanlig tröija bara söt var den..och sen köpte jag gråa strumpbyxor.


Frida ringde när vi var i torneå att hon ville käka på tasty kinamat så hon promenerade dit och sen for vi till Tasty då och jag kan säga att det var sjukt gott och billigt!! ;)

efter det gick vi till coop och jag köpte två hårfärger ska färga imorn..ni får se då hur jag har färgat hehe ;)

Nånii alldeles strax ska jag ut med robban en liten promenix och sen blir det väl bara att chilla och försöka sova tidigt eftersom jag har skola imorn då..jipiii..

Aja ciao


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?