Hallo :>

2008-11-10, 17:51:57 / Kategori: Allmänt
Idag,var det rätt jobbigt att stiga upp..ville absolut inte lämna min bejbi ensam i sängen ;(  dessutom var det svinigt kallt tyckte jag! ;D ..

Men ja man måste ju tvinga sig, så jag steg upp..morsan gjorde gröt..så käkade jag det och chillade,Sen sminkade jag mig..ringde Frida som hade "försovit sig" men kom aldrig till skolan utan skolkade istället hemma ;) haha..

Det var rätt chill i skolan idag ändå, vi satt bara och skrev lite..sen fick vi dra till nya shopping centrumet och kolla på dom här olika matställena där, gu vad trög jag var..det fanns visst en sån där finare restaurang där, men inte har jag fattat det..trodde det var nån sorts krog :D haha.

Nåjeh, nu ska jag plugga teori! Puss


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?