Hej.

2008-11-13, 10:32:47 / Kategori: Allmänt
det blev ingen skola för mig idag, mår inte riktigt bra..så orka inte dra dit och må ännu sämre av att sitta där och tänka på allt + att nu kollade jag febern och hade lite feber så då var det ju också ett bra skäl till att stanna.

Idag,ska jag och Madde dra till gymmet..och sola, det borde göra mig lite gladare..hoppas jag,efter det ska jag väl till Jani och sen vet jag inte vad jag ska göra, typ chilla bara.

ihelg, vad ska man göra då? jag ska fråga Elin om jag får komma dit eller nåt...eller bara dra till Luleå, orkar inte vara här nåmer.Eller så får jag väl sova hela helgen...

aja orkar inte skriva mer är lite deppig nu så, men höres..tjao
anna

far till luleå :D



2008-11-13, 17:49:37 URL: http://aaaannaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?