Monday morning

2008-11-24, 11:59:54 / Kategori: Allmänt

For inte till skolan idag, FAN VILKEN SKOLKARE JAG ÄR!!!!!! -Skärpning nu på mig, Imorn är jag också ledig från skolan fast då har jag ju skäl till det, men ändå...har vart borta nu alldeles för mycket, fick min andra varning också..men aja ska får ta och skärpa mig iaf..

Igår kväll orkade jag inte skriva,jag myste bara med jani och kollade en film som heter Dorm daze den var helt rolig, en komedi äre :) ganska gammal är filmen också..

Ska snart hem och sminka mig sen dra och promenera med Frida..sen senare ska jag dra och gymma med Madde, sen ska jag köra med Gunnar också. :)

mina uggs kommer nångång denna vecka ju,och jag hoppas verkligen att dom kommer imorn iaf!, ska hem och kolla om dom kommit idag redan men det tror jag icke, fick ju lappen i fredags då att jag måste skicka kvittot och jag mejlade kvittot till dom då så dom skickar nog iväg skorna idag, så dom kommer imorn eller onsdag..

fan, det hade inte kommit någon DH nu :( ..kommer först till nästa vecka..bajs också.

och sist men inte minst måste jag skriva GRATTIS ÄLSKLING! som  fyller 21 år idag :) <33



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?