Shosan!

2008-11-08, 14:05:56 / Kategori: Allmänt
Beställde idag dom där uggsen, Classic tall med färgen Sand,beställde från Australien hoppas hoppas det inte är någon crap sida! men jag läste folk som beställt därifrån så chansade och gjorde samma sak..för vill verkligen ha såna! varma och sköna skor ;) ..slipper jag bli sjuk iaf!

Har just beställt pizza, vart så sugen! nu sitter jag här hungrig som fan..och väntar på pizzabilen! :D hoppas den kommer snart :)


Idag ska jag väl inte heller göra nå speciellt eftersom jag är sjuk så bättre att ta det lugnt..fast jag varändå på en promenad med Robban tidigare, det regnade ju och allt, när jag kom hem så märkte jag att jag hade feber så..kanske inte var en så bra ide! ..

Ska ta och kolla på TAKEN,hörde att den var Sevärd och hörde också utrycket att den var SKITBRA! Så ska nog ta och se den ikväll :) ..vad ska ni göra? ;)


CIAO


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?