Tjeniss :)

2008-11-12, 19:33:44 / Kategori: Allmänt
Idag har jag haft nationella prov i svenska på morgonen..jag klarade inte förra året så var tvungen att göra det skriftliga idag, och jag klarade det! ;) bra anza.

Sen for jag hem och sov en timme och sen var jag på en timmes promenad med robban ;) ..och sen promenerade jag till gymmet och gymmade ett tag med Madde.

efter det promenerade jag hemåt där bejbi satt och väntade på mig, morsan körde mig,bejbi,perra och kimmo till saigon fyfan vad gott det var! var hungrig som fan också ;D..

Jag köpte en kinderbuena och vi åkte hit till kimmo och nu har vi spelat Rockband, king äre! bättre än guitar hero.det roligaste är trummor och att sjunga, fast jag har inte provat på att sjunga men ja trummorna var king iaf. :)

Ska väl hem på ett tag och bara chilla med sötnosen ..sen blir det väl att sova. :)

orkar inte skriva något mera ;P TJAO


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?