you are my superstar

2008-11-11, 15:59:50 / Kategori: Allmänt
Hej! idag for jag från skolan tidigare för skulle till t-skolan och prata lite stuff, sen var jag och Madde in till jonas ;P och pratade om det dära med praktik utomlands, om det fortfarande går att det inte är försent att ansöka, så han skulle ta reda på detta denna vecka så vi får ju se :)
Jag hoppas verkligen jag och Madde får dra iväg på praktik utomlands det skulle vara en upplevelse.

om vi inte får åka utomlands då ska vi ha praktiken i Stockholm istället och bo hos Maddes moster där..det skulle också vara jätte kul! :)

Nåja, efter det så promenerade jag hemåt..for ut med Robban och sprang i ängen en stund,
Sen skulle morsan åka till Luleå så jag åkte med henne till skolan igen , då jag hade sån där svenska grejs..Har nationella imorgon, jippii!
nämen skönt att få det gjort ! :)

Har någon testat denna parfym btw?

Läste nån hade skrivit att den var den bästa parfymen hon testat, så blev lite småttsugen på att själv skaffa en sådan..får väl göra det när man har mer money! hoppas den är värd pengarna också ;)


Frida är just nu och övningskör och efter det nångång skulle vi ta en promenad :) tänkte att vi kunde promenixa till Ica och hämta ut mitt paket! :)  Har beställt till Min honey som snart fyller år.<3

Sen senare har jag ju dans! fan vad jag längtat var ju inte förra veckan p.ga att jag var sjuk så nu ska jag dansa så golvet ryker haha .

Nu ska jag sluta svamla ! tjao.


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?