Fredag 24/10

2008-10-24, 11:39:00 / Kategori: Allmänt

Hejhej ,idag hade jag ju Historia provet..onödigt att jag for dit för att jag inte ens kunde det :S ..nå jag ville bara ha närvaro men våran lärare var inte ens där för hon är i Barcelona så.
Tror ändå att jag ska hoppa av...

Haha visst är Google translator ganska rolig..den översätter ju inte helt rätt, men på ett ungefär , man förstår ju iallafall :)
En maskin kan ju inte översätta allting helt rätt..det är svårt att översätta direkt svenska ord till finska t.ex.

Aja ,
idag ska jag :

Tvätta kläder!
Gå på promenad med Frida & min Hund.
Städa mitt rum.
Sen ska jag dra till min bejbi :) och mumsa massa gött, kolla filmer / serier , plugga teoriiiiii .

sen imorn tror jag det blir att dricka eftersom Heli fyller 18 :)

Aja nu orkar jag icke skriva mera, Pusshej!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?