Gokväll :)

2008-10-15, 21:23:53 / Kategori: Allmänt
Har lagt hårförlängningen nu! eller Frida la den och hon är jätte duktig :) ..jag måste säga att kvaliten var skit  bra, mycket bättre än den jag hade först.

Det var mycket pilligt att lägga med microringar men det är ju såklart mycket bättre för håret än med lim eller keratin vax så ;)

Kom just från promenad med frida :) före det körde jag i över en timma & Frida var med :) , tidigare har jag också promenerat med Madde och Robban gick en ganska lång då..men det var jag i behov av för åt en marabou idag så ;O


Aja sötnosen kommer snart :) sen ska jag duscha och sen typ sova? Imorn har jag läkartid i Kalix också p.ga astma...kollar ju det varje år så..

Aja pusshejppa :)

Love my bejbee ;)


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?