Lördag :))

2008-10-11, 14:34:17 / Kategori: Allmänt
Tjabba!

Ska berätta lite om igår hihi , jag,Frida & Madde tog en promenad med min hund i Riekklola(Skogen) ..sen så sa Frida att vi ska gå 5:an :) så sa jag att jag inte vågar eftersom jag inte kan den vägen ;D ...men ja dom tänkte väl att om vi följer stigen så kommer vi rätt..men nepps , vi gick typ flera km och tänkte att vafan? vars är vi? ..vi kom till ett skumt område med värsta groparna och sen in på en gård med ett nerbrunnet hus och en skylt  där det stod¨:

"varning för farlig hund" Sen var det en bild på en sån där läskig bulldogg typ med sån där tagghalsband haha :D

Det kändes som att vi var med i en skärck film nästan haha :D ..tänkte ju att om hunden skulle attackera skulle den attackera min hund :( ..

Nåja vi sprang fort där genom gården sen såg vi E4an och då förstod vi vars vi var..JA nära vuono...hahaha..tänk att en liten skog ändå kan va så stor.


Aja igår satt jag ensam och käkade chips med Guacamole dipp & Holiday dipp :) Jani var ju och drack med sina vänner, han kom till mig vid halv 12 tiden..så jag vart arg på att jag fick va ensam =( men aja whatever,

ikväll ska jag fan bara chilla haha som jag gjorde igår fast med Jani ;) ..ska spela sims också :P hehee..har just beställt min favorit pizza!!!!!!!

Gissa vilken det är? , jag vet att frida vet iaf..men nån annan? ..S
kinka, räkor,tonfisk & Kebabsås...jag älskar bara den ;P ..Fast nu är det slut med skräpmat!!!!

aja nu ska jag sitta och vänta på min godsak ;) Pusstja!


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?