Shoppiiiiing ;D;D;D;D

2008-10-31, 18:27:26 / Kategori: Allmänt
man blir galen alltså,Direkt man ser kläder så hoho..går det pengar!

Jag köpte igår från Ginatricot en svart tröija med tryck, ska visa strax..

och idag köpte jag en rosa från Ginatricot och sedan en mysig brun tjocktröija med päls i :) från veromoda tror jag det var.

Sen har jag köpt lösögonfransar till imorgon & Passoa! yummiii ;D

Jag,Heli & Frida käkade där på rax..tyckte inte riktigt om maten där..och dit gick 9 euro! , helldren saigon,frasses eller något annat, ska testa subway någon dag fast där brukar det ju vara gott :) På alla övriga ställen iaf ;P
 
Gårdagens mat! ajjabajja..men gott var det :)


Frida åt chicken sticks meny igår..




idag på rax...alla bilder vill visst bli snea :S

heli på rax :)

& Frida på rax ;)


Tröijorna..=)
     Den bruna tröijan visar jag en annan gång :)

Sofia när hon badade igår :)


B & S <3



Imorn är det halloween!!! :D vad ska ni hitta på???

Ikväll ska jag inte göra något spec, skulle egentligen haft "mys" kväll med Frida, men hon ska dra och dricka ist med Laura ;P , så jag ska ha det istället med Madde :)

Ska dra och köpa godis och sådant :) , men nu plugga teori! Ciao <3

Älskar dig Jani <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?