skit också!

2008-10-06, 10:37:58 / Kategori: Allmänt
Hejsan, vaknade idag vid 7 tiden , började fixa sminket och så..sen började jag må jätte illa...och då tänkte jag att det kanske går över när jag käkar frukost..MEN NEJ ,då spyr jag! ..vafan :S..jag som var riktigt glad och pigg idag för att dra till skolan och det är jag inte ofta så ,..

aja men vad ska man göra..man kan ju inte gå sjuk till skolan eller vad det nu är jag har..sen har jag fortfarande ont i halsen & öronen fast inte lika farligt som  fredags då!


Nåjee shit happens, Jani ligger här brevid och snarkar haha :P ..jag ligger i sängen med hans bärbara :)

Kollade en jätte rolig film igår, kommer inte ihåg namnet på den? men ska fråga jani så skriver jag senare för om ni har lust att kolla en komedi och ni inte har sett den så måste ni se den ;)


Aja tjao ;P




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?