Söndag :D

2008-10-12, 12:35:42 / Kategori: Allmänt
Hej!  Jag vaknade vid 8 tiden på morgonen och var jätte pigg! men Jani snarkade så jag tvingade mig att sova så vaknade för ca en timma sedan, halv 12 :)

Beställde Hårförlängning från Rapunzel, diggade inte riktigt fannyhair..men nåja får se om kvaliten är bra, men Amanda jensen hade gjort samma hårförlängning som jag och därifrån så eftersom hon är "lite kändis" så måste det va bra haha.

Jag vill ha mörkt under också
, om det är mycket hår så då kan jag färga och ha både blondt sen mörkt under hår :)

Får se vad jag ska göra idag?
Kanske drar till Ikea och köper den där sminkväskan för 19 kr ! för behöver en sådan och har kollat runt och dom ligger ju på 400 spänn och en smink väska är bra att ha när man reser t.ex.

haha jag i fredags hos frida .







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?