Tjenis ;P

2008-10-01, 13:45:43 / Kategori: Allmänt
Idag var vi ju på tornedalsskolan p.ga Hotet till skolan jag egentlilgen skulle va på och imorn ska vi också vara i Där.

Dom har civilklädda poliser där i skolan, tror inte att den där "massakern" gör nåt nu utan väntar på ett "bättre" tillfälle för honom ..

Så sjuk världen har blviit säger jag bara..att man inte ens kan gå trygg till skolan? seriöst ni som vill ta självmord kan ju göra det och ni behöver inte skjuta andra folk då vafan..jävla idioter.

Nåja, slutade Bartender lektionen kl 12 idag, sen kom jag hem käkade lite tonfisk sallad med min bejbi :)

& sen hann jag med att sova en timme, sov inte så bra inatt vet ej varför men vaknade typ flera ggr så det var skönt att sova nu :) ..

Börjar Religionen 14:20 så ska börja gå typ 5 i 2 hemifrån.

Senare ska jag väl inte göra nå spec, ska dra och sola med Madde & sen ska jag väl till min bejbi :) Om jag kanske inte först går med hunden också..har blivit riktigt duktig :D..håller på att sluta röka helt och det funkar skit bra, äter inge skräpmat/godis varje dag som annars ;D hoppas det håller också ;)

Nåja nu ska jag börja dra mig emot en tråkig lektion :( Höres!

Jag älskar dig Jani! <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?