Torsdag!

2008-10-16, 10:28:43 / Kategori: Allmänt
Hejhej!

Idag tog jag ledigt hela dagen eftersom jag ska till Kalix sen så tänkte att jag ska göra lite saker innan jag drar , har vart och kört bil, ducshat , ätit mat och ska ut med Robban sen lägga tvätt i maskinen , sen blir det att åka till Kalix..

När jag läste det här så blev jag ledsen :( stackars hundarna som måste lida..jag skulle betalat om jag hade pengar och om jag var säker på att det går åt det också, för man vet ju aldrig..har hört rykten att dom tar en hel del åt sig själva ..så man vill ju ändå veta vart man stoppar sina pengar.Men iallafall , stackars djur :( .

https://payment.architrade.com/shoppages/4205634/Kam5SE/payment.pml



Aja nu 0ff. Tjao ;>


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?