0nsdag.

2008-09-17, 10:39:43 / Kategori: Allmänt
Hej, fan ocksååå..jag hade jätte svårt att stiga upp i morse var så jävla trött! , men jag steg upp, sminkade & käkade frukost..sen ringde jag Gina som jag skulle åka med till skolan, men hon var inte hos sin pojkvän utan hon var hemma! i salmis där borta åt hellvette & honskulle inte till skolan..så där rök det, jag tänker inte precis börja gåå till TORNEÅ på morgonen så jag hoppade tillbaks till sängen & fortsattte sova..

Det som svider just nu är min höga frånvaro , alltså det har inte varit med mening att skolka men jag for ju till sthlm då så det blev mycket skolk & sen vart ja ju sjuuk =/..aja ingenting man kan göra åt, bara försöka att vara i skolan från & med nu!

inatt drömde jag att jag var i usa, kommer inte riktigt ihåg hela drömmen nu men jag försökte hitta en toalett där och sen när jag hittade så var dom inte så fräscha haha & igår natt drömde jag om att jag var i Gran canaria & där var det snö!

konstigt att jag drömmer att jag är utomlands hela tiden, kanske betyder något ;) ...nämen jag tror det kan vara för att jag längtar så mycket utomlands :) men snart!

(miamibeach)

Yes månne hur jag ska komma till tornedalsskolan funderar på att dra till religionen..men hur?!?! man får ju inte tag på någon heller :) Kanske måste gå...men så jäkla kallt ute.

aja höres senare :) Pussisar

Älskar dig sötnos! <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?