Godmorgon!

2008-09-09, 12:00:08 / Kategori: Allmänt
Har sovit ganska länge idag, nästan till 12..vaknade upp med att jag har ont i halsen :( jag vill inte bli sjuuuuuuuuk..

Har vaknat upp flera gånger på natten och frysit som fan fast jag sov med mjukis byxor på och linne och sockar ;s , Hade problem med lungorna också , så idag ..NO CIGARETTES och inte imorn heller..måste nu seriöst försöka sluta röka.

Det är inte bra att röka och speciellt inte när man har astma så jag är dum som gör det så nu ska jag sluta.

Hoho borde ta och tvätta kläder och gå på en promenad med roppsi, månne om frida vill hänkka på =)

Idag får vi veta! håller tummarna för att det blir bra beslut..Tyvär ids jag inte skriva vad hit osv..

nu ska jag mata robban och lägga kläder i tvätten och sminka mig och käka så vi höres :)

Pusstja!

Jani <3

(
Robban ligger & chillar på johannas balkong)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?