Grattis till min frida ;)

2008-09-12, 17:23:17 / Kategori: Allmänt
Som fyller 18 år idag! <3



Så jävla irriterande att jag blir sjuk på hennes dag, vi som planerade massa roligt :(

vittu, om jag hade varit lite sjuk hade jag ändå dragit men nu har jag fan bara sovit hela dagen och haft mycket feber.

Thats life..inget man kan göra åt.

Vi får ta det om nästa Fredag! Då ska även Madde som är sjuk vara med och kanske skånemadde också :) MASSA FOLK!

Det enda jag gjort idag är att legat i sängen flera timmar & bara sovit..tidigare i morse var jag ju och övningskörde, ides inte boka om den igen eftersom jag redan gjorde det då jag var i sthlm.

Nå men körningen gick heltokej fast jag inte var i toppskick och han sa att jag lär mig fort osv.

nu sitter jag och väntar på kinamat, morsan och jag är ensamma hemma för robban och jorma ska sova över i stugan i finland med jormas släktingar och där finns en annan hund robban kan leka med:) Sen är ju Pernilla hos kimmo så det blir en mor & dotter kväll..fast jag kanske inte blir så mkt till umgänge.

Tjao!

& Jani jag älskar dig.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?