Hej :)

2008-09-25, 17:25:23 / Kategori: Allmänt
Tjenare, idag for jag hem från skolan tidigare mådde inge bra..har ruggig allergi nu :S .Ska nog stanna hemma imorgon.

Gina körde och  jag for en sväng förbi jourlivs och hon köpte cigg åt sig och sen godis till oss två :) sen åkte vi till stranden och käkade ..sen förde hon hem mig och hon själv åkte tillbaks till skolan.

Jag gick och sova i ca 2 timmar, sen for jag ut med Robban & Heli vi promenerade till ica och såå ;P ..Sen gav jag min present till mami! & Hon åker idag till Grekland med mormor och mina två mostrar. FAN VAd FUSKIGT JAG VILL OCKSÅ UTOMLANDS NU!!! fast inte till grekland då..men till typ spanien , thailand, miami eller nåt kul!!!! ;D

iallafall jag och heli köpte Punschrullare(jag kallar dom dammsugare) det är faktiskt jätte gott! jag är inte så mkt för marsipan annars men just på dom här bakelserna så passar det såå bra! ..

När vi väl  hade fikat utanför ica så kommer GIna där med sin mercedez och vi sitter och snackar med henne ett bra tag & sedan börjar jag o heli promenera hemåt Heli far hem till sig och jag hem till mig.

Sen skjutsade Jorma mig till ica för att hämta kläder jag beställt & sen for jag tilll Jani..

Jag beställde två tjocktröijor & ett linne..får visa nån dag hur dom ser ut :)

ska nu plugga lite teori..Puss



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?