Hejhej!

2008-09-09, 00:49:41 / Kategori: Allmänt
Har inte orkat skriva blogg tidigare så tar och gör det nu! =)

Dagen började med att jag vaknade vid 10 tiden hoppade i duschen och sen käkade jag frukost, sen fixade jag mig och sen drog jag & Frida till Saigon och käkade buffe..Otrooooooligt gott .Efter det for vi hem till mig gick ut en snabbis med Robban och sen till våran enda lektion idag som började 14.20 och efter skolan promenerade vi hem..och då chillade jag några timmar, råkade slockna också ..:D

Sen drog vi på en riktig lång promenad ;D Härligt ..och sen for vi hem och chillade och nu kopm jag från en till promenad alldeles just med Frida =) Vi har blivit riktiga motions nissar ;D ..Det är skönt att gå på kvällen/natten faktiskt, men en sak är inte kul att det ska vara så kallt, känns som att jag börjar bli sjuuk för nu börja näsan också rinnna när jag kom in och sen känner i halsen att det inte är riktigt som det ska ;P Nåja hoppas inte iaf är tråkigt att va sjuk.

Skönt imorn 'är man ledig från skolan hela dagen ! =) Så kan sova ut fast det fick jag ju idag också =D

ska nog ta och lägga mig i sängen snart & titta något roligt på datorn ;D eller så får jag somna är så trött ;s ..

men vi höres imorgon :)

Sötnos, duärbäst! saknar dig! Älskar dig ! mest av allt!!!!!!! <333333333333333 Jani my man <3

Godnatt allihopa :)


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?