pluggish

2008-09-18, 22:24:31 / Kategori: Allmänt
Jah jag har äntligen första gången på nåt år gjort en läxa............Jag är så jävla dålig i skolan så det inte är sant, har bara inte den dära tendensen till att plugga vilket är dåligt =/

Men nu skrev jag iaf lite grann om Antiken som vi har haft som läxa för ett bra tag sen men jag gjorde den först nu, men har bestämt mig för att bli duktig i skolan så man klarar linjen.

Jesh imorgon är det fredag vilket betyder för många SUPA, vilket jag inte orkar med denna helg :) vill bara mysa med Jani innan han åker till Sthlm :( ..

fan vad skönt sen när skolan slutar så kan jag vara tillsammans med honom varenda dag! ;*) & skaffa lägenhet osv :) Fast jag vet inte vars? orkar man verkligen bo i Sthlm? eller hela Sverige överhuvudtaget..kanske dra till ett varmare land..som jag skulle vilja.


Nåja imorn så har jag sovmorgon skönt , eller egentligen har jag inte det har Finska som jag valde BARA för att jag inte får läsa Spanska vilket är jävligt taskigt eftersom att vissa andra får det i skolan så det är orättvist.

Och jag är intresserad av språk..tycker det är kul att kunna snacka massa olika :) men ja eftersom man bor i denna lilla stad där vi inte har tillgång till ORDENTLIG utbildning om man säger så...

Aja ska dricka en Energy drink nu dom är så goda, & titta på the punisher på tv eller om den nu hette så :)

sov gott allihopa! Tjao ;>

Jani <3 / Änzää.
Marie.

Varför får inte du läsa spanska? O,o



2008-09-19, 15:06:02 URL: http://inmortalizar.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?