Sunday .

2008-09-28, 11:45:42 / Kategori: Allmänt
Tja :) Inatt har jag bara drömmt helt sjuka drömmar, Det handlade mest om Jani och sen drömde jag en annan dröm om att Anna-Stina hade fått en bejbis ;o , månne varför man drömmer sånt? :D

Vaknade vid halv 10 tiden idag fast låg i sängen ett bra tag innan jag steg upp,..sen käkade jag o jani frukost framför tvn och kollade på Jims värld :P

Har just lagt igång en tvätt , har så mkt kläder att tvätta då jag inte orkat tvätta på några dagar =)

Idag ska jag ta bort min hårförlängning också...less att ha lim på skallen dessutom måste huvudet få vila från hårförlängningen och j ag har ju haft det nu ett bra tag..

Hade velat ta en morgon promenad med robban i skogen för han tycker om att gå i skogen, men Jani kan inte gå för han har för små skor ;/ och vill inte gå ensam så syrran får nog ta och gå med honom..

ska städa mitt rum idag, har plockat bort allting från golvet så behöver bara dammsuga och skura golvet ;P



( En söt bild på Soffi :) )


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?