Tjenis

2008-09-30, 14:47:46 / Kategori: Allmänt
Slutade vid 12 tiden idag, Maria köörde hem mig..hade jätte ont i huvudet och kändes som att jag skulle svimma när som helst..mår fortfarande sådär konstigt fast har sovit i 2 timmar..vet intevad det är? Nåja jag gick iaf en promenad med robban också.

haha Madde ringde & väckte mig åj ag tror hon frågade efter nåt nr? men jag sa att jag inte hade det, jag var helt borta men vaknade upp efter några min när jag förstod att hon ringt osv...men ja hon fick säkert numret av nån annan =) ..

Sitter nu och försöker bli klar i huvudet , dricker vatten & äter en mockaruta..kanske måste jag ta en panodil och läggamig igen? måste ju klara av att köra bil på nån timma också, sen ska jag ju dansa också :) ..

Det var rätt kul annars i skolan idag , vi gjorde Taco paj gott, men lite för mkt ost! hehe, och sedan gjorde vi Tonfisk sallad mums & fruktsalllad till efterrätt.


Aja ska nog ta en tablett och vila ett tag till..Cya!

xoxo / Anza


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?