Goodmorning ;P

2009-04-21, 10:04:36 / Kategori: Allmänt
fifan vad jag är trött! har sovit så lite inatt, ´men känner att jag måste vakna har så mycket o göra!

Det var faktiskt väldigt roligt igår med Frida,Carro,Jessica & the ghost rider eller vem fan det nu var :)
Idag ska vi nog leka igen...får se om bensinen räcker till.

Yepyep, nu borde jag gå och hänga min tvätt som blev kvar igår när jag for iväg,
sen ska jag duscha! ..städa rummet...kanske ta en prommee?? ..

Idag måste vi fan gymma frida..blev aldrig av igår :(

Aamenvisst! ..

Nu har jag hittat bilden på mig & Elin när vi vart fotade, men den är för stor för att läggas in i bloggen!
Skit också!..

Men aja whatever,nu Hejdå.

i did not know that people could turn into that evil.


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?