Jeeesh.

2009-04-23, 18:42:39 / Kategori: Allmänt
Härligt att det kommer såhär fint väder till Norrbotten också!! :)
Här har det vart 13 grader..men när jag skulle skryta till Jani så sa han att det var 22 grader i Stockholm
så jag kan ju liksom gå och gömma mig haha,
nämen det förstod jag att det är mycket varmare där ;)

Jag har iallafall kunnat gå med leggings,ballerina & linne..men hade förstårs min svarta kavaj på mig.

jesjes! ..har solat idag..ute alltså,har fått lite färg! jag ska vara seriöst jävligt brun till balen, det är mitt mål iallafall.

Väntar nu på att Frida ska bli klar, hon är och provar sin balklänning, sen ska vi på en promenad & sen gymma.

Så härligt..ska gymma hårt som fan!!! känner mig så fet just nu, har ätit så mycket skräpmat och sånt skit..
åt ju min favvo pizza igår..och den är ju inte så nyttig precis! fast det är väl ingen pizza överhuvudtaget :D

Jeeesjesss..måste nog ta och ringa till den där segfisen! ..men vi höres ;p


Miss you!


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?