lite shopping..

2009-04-05, 20:54:28 / Kategori: shopping

 
- söt broderad top från vila.



-shorts till sommaren från bikbok!

Ett sött diadem med rosett från Glitter, (såg att Natacha hade ett sådant o det var så sött så härmade ;) )

Ja nu var det ju inte så bra bild, men alla vet väl hur en body ser ut från gina tricot så!

& sen köpte jag en chill kjol till sommaren..


Jag köpte också ett par jeans som jag har på mig så orkar inte fota :)

Sen vart jag också in på kicks och dom hjälpte mig att få rätt foundation, jag hade mer rosa/grå aktig på mig då & hon sa att jag måste ha en varmare brun färg..och det blev alltså:

Loreal true match N5 Sand.                   
Penslarna här..jag köpte den andra en foundation borste som var skit bra.




Sen köpte jag en concealer från Loreal :


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?