palla alla skitsnackare

2009-04-27, 16:06:05 / Kategori: Allmänt

så är det bara, ingen i happis har ett liv så dom måste börja prata om andras istället & hitta på
så att dom ska"må lite bättre" eller hur..jävla fjortis cpn.

Snart tar jag studenten och då drar jag hellvettes långt härifrån, ni får ruttna i denna håla
 o supa skallen o prata skit för det är det enda ni är bra på!

fan vad jag längtar tills  jag kan flytta...ASSHOLES

Ävelicious

Vill du tjäna pengar på din blogg?

Kolla då in mitt senaste inlägg :)



2009-04-27, 20:17:00 URL: http://evehedberg.blogg.se/

Sveriges skönaste student 09

Malmös skönaste student lirare...



Partywagon Whooha!



"Min polare fick 4000 spänn att

köpa en kostym för, han köpte

en på Brothers för 1995 :-

Det här är vad han gjorde för

resten av pengarna!



Vi tog tejp, kundvagn,

stereo, stroboskop, elverk,

rökmaskin med mera...

Och skapade

PARTYWAGON WHOOHA

you wach..."



http://www.youtube.com/watch?v=59FCAYKyR00



110.000 views på mindre än 2 veckor...



2009-04-28, 02:29:51



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?