Sunny day,

2009-04-23, 12:29:13 / Kategori: Allmänt
Jätte fint väder är det och jag har ingen aning om vad jag ska göra? ..
eller ska väl tvinga mig på en promenad senare så man gör något vettigt!

Det har inte heller blivit något gymmande denna vecka, så ska försöka tvinga med lat-frida, annars får jag gå ensam.

Skönt att ha gjort bort dom där 2 proven nu, nu har jag bara ett prov nästa vecka :) & sen har jag svenskan kvar..
sen tror jag det var slut :)

Känns skönt, sen har man bara balen kvar & studenten så har man gått ut skolan..
men frågan är vad ska man göra efter skolan?

Jag vill inte bli servitris, jag vill inte jobba i en kassa, jag vill inte bli städerska..haha..får som se! ..
Jag är ganska sent ute faktiskt, har inte sökt sommarjobb..fast det hade
Elin inte heller så vi får väl bli lodisar tillsammans.

Nämen, jag skulle få ett jobb i Stockholm om jag ville, Det är på Ica i Solna..& Solna är ju ett bra ställe :)
Men får se får se, ska kolla lite jobb och söka så jag kommer härifrån i sommar,
eller i värsta fall måste jag hitta något jobb här ett litet tag o sen först flytta..

elin

haha japp, vi ska bli lodisar i sommar du o jag:P men det blir nog riktigt skoj ändå.. men man vet ju aldrig om man har lite tur iallafall, vi är nog ganska sent ute, men det skulle inte göra mig någonting ifall jag inte skulle jobba i sommar har ju ändå jobbat varje sommar såå... :D vi får se gumms:D



2009-04-23, 20:14:26



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?