deep thoughts

2009-04-02, 23:06:04 / Kategori: Allmänt

R.I.P http://mittlivsabina74.blogspot.com/ , I Tisdags den 31 Mars..somnade hon in.


6/11-06 hon beskedet om att hon fått hudcancer malignt melanom, har sedan dess opererats och behandlats med cellgifter.
Hon fick beskedet Obotlig cancer som man försöker bromsa. DT-röntgen 16/1-09 visade spridning till hjärnan.

Jobbigt att läsa sånt här när man själv har hemma en som är svårt sjuk av Cancer.

-Morsans man fick ju cancer för 2 år sedan,det började med att han fick cancer i matstrupen..det var Elakartad cancer.
Han opererades & det var 50 % chans att han skulle överleva.

-Han överlevde & cancern försvann helt efter några månader.

Men ca 2 månader efter diagnosen att cancer försvunnit, började han må svin dåligt igen, han kunde inte äta..rasade i vikt & spydde hela tiden.
då vart det läkar besök igen & nu hade han fått cancer i magsäcken och lungorna..det bara sprider sig hela tiden.
Cellgifter hit och dit & håret bara faller av..

I Fredags vart det besök i Kalix igen ( sista gången )
Så här är det nu sa dom :
Du är väldigt väldigt sjuk, du har inte länge kvar..hela högerlugna vart full av vatten.

varför får vissa en sån här sjukdom? :(

Jag förstår inte vad meningen är med livet..vi föds,vissa blir sjuka,
man har det bra & man har det dåligt,vissa har inte ens råd till mat & vatten som vi behöver för att överleva & vissa har råd till en
Bentley & lamborghini &vissa jobbar arslet av sig varje dag och varför?
JO för att ha ett boende,råd att försörja oss och för att ha råd att göra oss fina..såsom gå till frisören,köpa smink,
ha märkeskläder & dyra handväskor,
ja och sen då? vi dör.
whats the point?

jag vet att jag tänker deprimerande,utåt försöker jag se glad ut & här i bloggen skriver jag om varje dag som vanligt
men jag mår inte bra nu & det finns massa skäl till det..som jag inte heller tänker dela med mig.

Här finns det en till blogg om en som kämpar för sitt liv: http://www.alltforforaldrar.se/vimmelmamman/




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?