we sailing on the oceans of time

2009-04-20, 19:21:29 / Kategori: Allmänt

Idag har jag vaknat tidigt! och for och käkade med Pernilla som har praktik på ica,
så hon bjussade på en liten strips meny på frasses.

Efteråt for jag och handlade till Mami ;P och sen vart det promenad med Frida & the doggies,
Sen hade jag möte kl 15.00 på skolan.

Det vart bara ett positivt möte tyckte jag, Jag fick veta att jag inte behöver göra någon praktik,
att jag bara gör mina rester(som inte är så mycket) ..så har typ ingen skola nu,
så blev ruskigt sugen på att åka nånstans, Stockholm eller Göteborg? NÅGON SUGEN på att följa?!

Jag ska bara göra bort resterna sen ska jag åka nånstans sen har jag bara balen & studenten,
sen har Ansa gått ut skolan!

Har vilat nu ett tag för hade så ont i huvudet! men nu håller det på att gå bort, så ska snart med Frida till affären..
Det var meningen att vi skulle gå till gymmet och springa & träna men neeeejjj nu blire mänkka ;o
& Sola tänkte vi också göra, men får se hur det blir med den saken sen ;)
Juste Desperate housewives har också kommit! :)Kul.

My car ;)


Köpte en hårspray idag, som jag provade hos Elin & vet ni? den är skit bra & luktar jätte gott!
Got 2 be 2 sexy.



i knew that people change, but not that extremely&fast.

Anna-Stina

Jag ska till göteborg 22a maj ;p



2009-04-23, 18:30:42 URL: http://annaelleh.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?