Heal the world...make it a better place for you and for me

2009-08-16, 13:54:17 / Kategori: Allmänt
Yeaahhh, känns att det är Söndag...alldeles för tyst hihi..men jävligt skönt faktiskt =)
Har just kommit från duschen, stod där lääänge o duschade i hett vatten..så skönt!
Ska snart börja fixa mig lite smått o sen ska jag & Heli dra på en promenad med Gina om hon inte nu varit ;)

Hade velat köpa någon present åt bebisen, får göra det när jag fått pengarna från tositori..imorgon.

Imorgon har jag ett efterlängtat möte med en proffessionell jobbcoah..eller ja , det var vad han sa på ams
så hoppas han nu hjälper mig med det jag vill & att han är proffs hihi :)

Jag längtar till Onsdag då jag har tid hos frissan :) är så less på att ha mitt hår så som jag har det nu,
 KORT,och allmännt fult bara..färgen också dessutom.

ska strax börja föna håret så ska nog ta och avsluta inlägget för kommer inte på mer att skriva :)
eller ja, kan ju berätta lite smått vad jag gjort ihelg..i Fredags så var jag med Heli & Madeleine..vi hade helt ok
 fast vi inte gjorde nånting spec :)

Men jag kan säga att resten av kvällen sög och det har jag en människa o tacka för..så tack så mycket,
jag hoppas jag inte behöver vara med om fler likadana tillfällen för då blir jag väldigt less,
nog för att jag är det nu också.

Lördag- Jes..då köpte jag o Jani pizza ofc ;)  tittade på michael jackson's filmen om hans uppväxt som
 jag redan sett för ca en månad sen då när han just dog..

sen senare umgicks jag med Heli och vi kollade simpsons,snackade skit och cruisade runt ;)
träffade även Frida & Jenny på vägarna! ..som vi stannade till med lite då och då o snackade o tog en smoke.
Blä måste sluta röka... -_-

Förresten så har Robbans nya familj skickat bilder på honom o det andra hundarna, jag började gråta när jag såg bilderna på honom eftersom jag saknar min lilla bejbi björn så mycket men är samtidigt glad för att han fick komma till ett så pass bra ställe..dom är verkligen hundälskare!

Här får ni bilder på honom och hans nya polare..ni vet barnfilmen Oliver & Gänget,
detta är Robban och gänget ;)
pfft ;P
2 av dom 5 hundarna ;P

kissen och en av vovvarna :)


Här är min bebis :)

Här ligger han o chillar!  ser ni att han har en röd scarf på sig?
alla hundarna får en egen där det står en speciell text.

här ligger 2 av vovvarna + min egen lilla Robban och chillar..stackarna har så varmt!

Suddig bild..men jag ser att Robban skaffat sig en flickvän!!
'
Robban o kissen gick också bra ihop! :)


Love you forever :)
Det är sant att hunden är människans bästa vän och han är min!

Jag avslutar med en gammal bild på mig & Honey =)


Höres senare...Hejdå! :)










KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?