Hejsansvejjsan!

2009-08-06, 12:35:57 / Kategori: Allmänt
Har vaknat vid 10 idag :) 
sen lagade jag & bejbi mat..jag åt inte för jag for istället hem o lagade ägg & bacon frukost.

Japp, snart måste jag & Heli förbi tositori..funderar på om man borde ta och cykla dit :)
 Så jäkla fint väder,och vill ha motion!

Nå får se hur jag gör (: ..ska ringa o fråga H om hon inte är för lat ;) hihi ..eller ja justja,jag har ju massa
grejjer jag måste ta med så kanske borde ta bilen...äsch jaja nå får seee hur ja göör.

Den här jävla svininfluensan har ju smittat så jävla många människor nu, tydligen har det kommit till Happis också?

http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=4782272

Jag ska iallafall använda handes infektion varje dag!!! palla sitta isolerad en vecka hemma?! om man får det..

Nå nu ska jag ta och avsluta med en bild på blommor..vet inte varför men för skojjsskuullllll ...

Jenna & P,T åker ju till Fuengirola today,..fan nu hinner jag ju inte träffa Jenna om du ska stanna i Sthlm!! :(
men hoppas ni har det bra där osv,och att du kommer hem efter spain så vi hinner ses :)

Nåni nu 0ff!

I love you honey! :)


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?