Inredning

2009-08-25, 14:54:37 / Kategori: Inredning ;*
Har just kommit från Ikea med Heli där jag köpte ett sånt här såkallat sidobord för endast 49 kr
(ordpris 99 kr).

Jag har alltid velat ha svart ,men nu när jag såg det bruna så hade jag svårt att välja..
så då valde jag det svartbruna..smart va ;)



Jag hittade en jävligt snygg diskmaskin...en rosa!!
Fan vad hett & ha en sån i sitt hem...jag längtar redan att flytta hemifrån.

Den kan man köpa hos Smeg för 12 595 kr eller en större diskmaskin för 14 095 kr.

Sen ska jag ha svart kyl och fryyys. Skit snyggt :)


Jag kollade i tidningen "Vi i Villa" , blev sugen på att flytta hemifrån nu och inreda :)
Nåå får väl vänta ett tag till innan den drömmen blir sann ;p

Idag ska jag umgås med Heli iaf, vi ska gå på en promenad.
Sen senare kommer Kevin så måste gå och hälsa osv..
sen får man se vad som händer idag/ikväll =)


Nu måste jag duscha iallafall så ha en bra dag, Puss -v-
emma

tack (: vad gör du ikväll?



2009-08-25, 20:57:40 URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?