jippii

2009-08-18, 14:45:48 / Kategori: Allmänt
jag hade just skrivit ett rätt så långt inlägg så krånglade bloggjäveln så det försvann..jävligt kul.
Så får väl skriva om lite grann då,

Har vaknat vid 10 idag och då lagade jag och bejbi ägg&bacon frukost ..gott var det iaf :)

Sen for Honey hem och då for jag o hämtade Heli, vi for förbi frissan och sen till bilskadeverkstan
så snart är min bil som ny ;) ..och imorgon har jag tid till frissan, var bara tvungen o lämna in
mitt löshår så hon skulle fixa det sådär så att det är som nytt igen.

snart bär det av till shopping centret, jag ska inte handla nånting..även om jag är sugen på shoppa ;<
men har inte råd nu, måste köpa massa annat viktigt....kläder har man ju redan så det får vänta!



Nu ska jag draoo, Pusstjao ;)


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?