"LillLördag"

2009-08-05, 17:51:03 / Kategori: Allmänt
Hejhej..jag vet att jag är tråkig,skriver väldigt sällan och inga bilder ..
men har vart så varma dagar så har hållt mig utomhus och knappt vart hemma så har inte haft tid.

Här har ni lite bilder från igår när vi var på cape east och sen bakade vi 2 smörgåstor,
en till Jani & Janzi o en till mig o Heli ;) haha..

Btw..har tagit bort hårförlängningen nu :)


Heli käkar mozzarella sticks..och chilichees ;)



smörgåstårta 1

smörgåstårta 2

vi var o fikade idag i tornio med Helis systers barn :) dom åt glass och jag köpte endast jaffa för det var så varmt.



Nu ska jag ta och duscha o sen fixa mig , orkar inte vara sliten utan smink osv! haha..vi höres senare...
Pussciaaaooo ;)
Ginaaa

haha jaha hm uscha citron som är så surt :p nej då de är inte farligt om inte värderna höjs , men dom var så dåliga på å förklara de å oss då oxå så har inte begripit mej riktigt på hur farligt de kan ha blivit om de skulle ha höjts rejält . men nu är de snart över med de i alla fall för hon äter som en häst å pissar å de sägs att de ska ta bort gulsoten då :p



2009-08-05, 22:57:38



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?