mañana

2009-08-27, 08:50:07 / Kategori: shopping
Har vaknat tidigt för min bejbi ville verkligen åt väggen nu mot morgonen..
han knuffade in mig där så jag vaknade ju varje gång jag låg intryckt mot vägggen haha!

Dessutom ska jag och Heli förbi sjukhuset också! så var ändå tvugna att stiga upp.

Nu ska jag ta och göra en ordentlig frukost så man orkar några timmar innan lunch ;P

Jag vill verkligen ha såna här skor och gissa vad? Jag var med Pernilla och Heli förra veckan och guess what,
 jag hittade just då såna här overknee skor och dom var snyggare än på bilden(Bild lånad från natacha! )
 jag vill verkligen ha såna, dom är så snygga.


Nu frukost, cya!
Ginaaa

dom ser väldigt snygga ut men jag skulle nog vela ha dom lite läääägre haha :P



2009-08-28, 00:20:08

Laila

jag vill med ha sånna :P



2009-08-28, 00:28:33 URL: http://lailaaziz.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?