Morgon prommee i regnet

2009-08-28, 12:07:54 / Kategori: Allmänt
Hej gott folk!

idag har jag vaknat halv 9 ,så duktig jag är..har börjat stiga upp tidigare ;>
fast okej! jag låg i sängen till 10...haha
kollade tv o myste med min sötnos och sen så for jag hem och hittade
Frida på msn så vi tog en morgon promenad,så fick först nu i mig min frukost.


Ska kanske ta en fika med Madde senare under dagen, om hon kommer hit till hålan!
Frida & Nathalie kanske också följer med då (:

tråkigt när det är mulet och regn idag ;( fast man kan ju alltid hoppas på att det klarnar upp under dagen.
Jag vet inte alls vad jag ska hitta på idag, får se vad man gör..det finns inte så mycket att göra här =/

vill åka utomlands, min moster åker nu på Söndag till Rhodos & Frida åker också dit samma dag,
sen åker min syrra med sina vänner om ca 2 veckor till kreta...ååh..jag vill också, fast inte till Grekland då!
men tänk er karibien...eller Jamaica...Miami beach....uuh ;)

Får ta och planera in någon resa, fast funderar på att åka med min älskling och gå
 utbildning/jobba utomlands så då kommer man iväg :)

Ska ta och sminka mig nu så jag ser ut som en transa och drömma bort mig en stund ;)
 så skriver jag på ett tag igen, pussis.


bild:Caribia


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?