OKEJ!

2009-08-30, 16:55:59 / Kategori: Allmänt
Nu ska jag sluta deppa, ut och motionera istället..ska ta och ringa Pernilla,Heli & Kirsi och se vad dom gör (:
Men först stoppa på mig lite smink,


Börjar med en dagcreme från Loreal(Biotherm är bättre men Loreal funkar också bra) ;



Sen lite foundation,puder och lite rouge..och mascara.. lite söndagsmakeup ;)

flätor?

Eller

Löst?


Jag ska ha flätor nu, och ska börja promenera mot Janzi..ska dit på "kaffe" jag dricker ju inte kaffe,
men får umgås när dom andra dricker...hoppas dom inte skrattar att jag ser
ut som en liten skolflicka med mina flätor ;D

hihi men nu dra ut,
Trevlig Söndag! :) Puss
Laila

haha ja =)



2009-08-30, 20:59:42 URL: http://Lailaaziz.se

C I T Y C A T S - N&N

HEJ !

Är du sugen på Body lotion från Victoria's Secret, Tandblekning & hudprodukter från Clarins ?

Kika in våran blogg tävling då ! :)



/ CITYCATS - N&N



2009-08-30, 21:03:00 URL: http://citycats.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?