this town stinks

2009-08-18, 21:32:04 / Kategori: Allmänt
Jeees, jag har vart o cruisat o umgåtts med Frida för ett tag sen :) det var trevligt,
vi köpte lite godis från coop också eller snarare jag, Frida köpte chips o dipp.

Jag ska nog dra till Heli en sväng tror jag, och sen kanske kolla film med honey..
måste palla duscha också så jag orkar vakna imorgon till frissan :) ids inte gå dit med fettigt hår!

Var till köpcentret idag också, hittade skit snygga grejjer..speciellt massa kläder,men det enda jag köpte var lösögonfransar för att dom var så billiga o har inte mycket pengar nu.


Här har jag en video på min danslärare bytheway,hittade på nätet..



aja men nu off! pusstja.
Ginaaa

den skälden var häftig ! hehe



2009-08-18, 21:56:25



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?